Субота, 06.12.2025, 08:49Головна | Реєстрація | Вхід

Меню сайту

Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Грудень 2014  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Архів записів

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Блог
Головна » 2014 » Грудень » 07

ІНСТРУКЦІЯ  

з охорони праці учителя хімії 

1.1. Охорона праці вчителя хімії (далі – вчитель) заснована на чинному законодавстві (Закон України «Про охорону праці», Закон України «Про освіту», Закон України «Про обов’язкове державне соціальне страхування, Закон України «Про пожежну безпеку», «Кодексі законів про працю» та нормативно-правових актів з питань охорони праці, пожежної безпеки, ... Читати далі »

Переглядів: 957 | Додав: natalia | Дата: 07.12.2014 | Коментарі (0)

Формування ключових і предметних компетентностей на уроках природничого циклу в умовах особистісно зорієнтованого навчання

Значення компетентнісного підходу
для вивчення природничих
дисциплін

Компетентнісний підхід у сучасній освіті є відповіддю на трансформаційні процеси, які відбуваються в сучасному сус­пільстві, зростання темпів зміни знань та технологій, глобалізацію світового господарства. Упровадження компе­тентнісного підходу пов'язане з необхідністю забезпечення відповідності вітчизняної системи освіти світовим освіт­нім стандартам, що сприяє конкурентоздатності українських випускників на міжнародному ринку праці, створює умо­ви для їх саморозвитку та самореалізації, полегшує знаходження свого місц ... Читати далі »

Переглядів: 737 | Додав: natalia | Дата: 07.12.2014 | Коментарі (0)

 

Тема: Система роботи з формування здоров’язбережувальних та предметних компетентностей шляхом впровадження активних форм діяльності учнів.

(з досвіду роботи вчителя природничого циклу

гімназії біотехнологій №177

Черепної Наталі Василівни.)

                                                                              ... Читати далі »

Переглядів: 646 | Додав: natalia | Дата: 07.12.2014 | Коментарі (0)

РЕЦЕПТ НА ЩАСТЯ

Кожна людина хоче бути щасливою. Та що, власне, є щастя? У тлумачному слов­нику дається визначення: це стан цілковитого, найвищо­го задоволення. А чи можна визначити, що складає підґрунтя наукового аналізу стану, який є таким жада­ним для нас? Виявляється, можна. Відчуття за­доволення й радості забезпе­чують три основних класи фізіологічно активних спо­лук, наведені нижче. Вони виникають тільки в конк­ретних відділах мозку і в достатній кількості. Тобто всі процеси відбу­ваються за певних умов. Ці класи хімічних сполук належать до важливої групи нейрон-них медіаторів та модуляторів головного мозку.

    Молекули блаженства

Енкефаліни й ендорфіни. Хіміки відносять їх до поліпептидів, тобто йдеться про коро­тенькі ланцюжки молекул, що ... Читати далі »

Переглядів: 292 | Додав: natalia | Дата: 07.12.2014 | Коментарі (0)

Контрольна робота "Нафта" ( 11 клас) 

... Читати далі »
Переглядів: 1181 | Додав: natalia | Дата: 07.12.2014 | Коментарі (0)

Copyright MyCorp © 2025 | Зробити безкоштовний сайт з uCoz