| Субота, 06.12.2025, 08:49 | Головна | Реєстрація | Вхід |
Календар
| « Грудень 2014 » |
| Пн |
Вт |
Ср |
Чт |
Пт |
Сб |
Нд |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 |
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Блог
Головна » 2014 » Грудень » 07
ІНСТРУКЦІЯ 
з охорони праці учителя хімії
1.1. Охорона праці вчителя хімії (далі – вчитель) заснована на чинному законодавстві (Закон України «Про охорону праці», Закон України «Про освіту», Закон України «Про обов’язкове державне соціальне страхування, Закон України «Про пожежну безпеку», «Кодексі законів про працю» та нормативно-правових актів з питань охорони праці, пожежної безпеки,
...
Читати далі »
Переглядів:
957
|
Додав:
natalia
|
Дата:
07.12.2014
|
|
Формування ключових і предметних компетентностей на уроках природничого циклу в умовах особистісно зорієнтованого навчання
Значення компетентнісного підходу
для вивчення природничих дисциплін
Компетентнісний підхід у сучасній освіті є відповіддю на трансформаційні процеси, які відбуваються в сучасному суспільстві, зростання темпів зміни знань та технологій, глобалізацію світового господарства. Упровадження компетентнісного підходу пов'язане з необхідністю забезпечення відповідності вітчизняної системи освіти світовим освітнім стандартам, що сприяє конкурентоздатності українських випускників на міжнародному ринку праці, створює умови для їх саморозвитку та самореалізації, полегшує знаходження свого місц
...
Читати далі »
Переглядів:
737
|
Додав:
natalia
|
Дата:
07.12.2014
|
|
Тема: Система роботи з формування здоров’язбережувальних та предметних компетентностей шляхом впровадження активних форм діяльності учнів.
(з досвіду роботи вчителя природничого циклу
гімназії біотехнологій №177
Черепної Наталі Василівни.)
...
Читати далі »
Переглядів:
646
|
Додав:
natalia
|
Дата:
07.12.2014
|
|
РЕЦЕПТ НА ЩАСТЯ
Кожна людина хоче бути щасливою. Та що, власне, є щастя? У тлумачному словнику дається визначення: це стан цілковитого, найвищого задоволення. А чи можна визначити, що складає підґрунтя наукового аналізу стану, який є таким жаданим для нас? Виявляється, можна. Відчуття задоволення й радості забезпечують три основних класи фізіологічно активних сполук, наведені нижче. Вони виникають тільки в конкретних відділах мозку і в достатній кількості. Тобто всі процеси відбуваються за певних умов. Ці класи хімічних сполук належать до важливої групи нейрон-них медіаторів та модуляторів головного мозку.
Молекули блаженства
Енкефаліни й ендорфіни. Хіміки відносять їх до поліпептидів, тобто йдеться про коротенькі ланцюжки молекул, що
...
Читати далі »
Переглядів:
292
|
Додав:
natalia
|
Дата:
07.12.2014
|
|
Переглядів:
1181
|
Додав:
natalia
|
Дата:
07.12.2014
|
| |
|
 |  |